Σύμφωνα με στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, οι Έλληνες ιδιοκτήτες ΙΧ έχουν τις περισσότερες φορολογικές επιβαρύνσεις, σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Αυτό, αριθμητικά, για τον ιδιοκτήτη ενός δίλιτρου ΙΧ, μεταφράζεται σε ένα ποσό της τάξης των 815 ευρώ ετησίως για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας, όταν οι Γερμανοί πληρώνουν αντίστοιχα 184 ευρώ. Πρώτη στην...κατάταξη έρχεται η Ολλανδία, με κόστος για τους ιδιοκτήτες γύρω στα 1.444 ευρώ. Την ίδια στιγμή, Γάλλοι και Σλοβάκοι δεν πληρώνουν τίποτα από τα παραπάνω.Την τρίτη θέση μετά την Ολλανδία και την Ελλάδα καταλαμβάνουν η Ιρλανδία και η Αυστρία με 570 ευρώ, ακολουθεί η Κύπρος με 501 ευρώ, ενώ Ιταλία και Βέλγιο βρίσκονται στα επίπεδα των 400-430 ευρώ.
Οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες πληρώνουν κάτω από 200 ευρώ, εών η Γαλλία, η Εσθονία και η Σλοβακία έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι στην Ελλάδα το 2013 τα συνολικά έσοδα από τη φορολογία αυτοκινήτων ανήλθαν στα στα 5,34 δισεκατομμύρια.
Η έρευνα καταγράφει το φορολογικό καθεστώς για τα αυτοκίνητα σε 40 χώρες του κόσμου κι αποτυπώνει τη νομοθεσία που ίσχυε την 1η Ιανουαρίου 2014, ενσωματώνοντας όλες τις αλλαγές που επήλθαν κατά τη διάρκεια της περυσινής χρονιάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr