Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το έργο θα διεκδικήσουν οι επιχειρηματίες Δημ. Μπάκος και Γιάννης Καϋμενάκης που κατάγεται από την Ιθάκη, ιδιοκτήτες της εταιρείας Akron Trade Transport, η οποία δραστηριοποιείται στην μεταφορά υγρών καυσίμων με πλοία και έχει έδρα σε λιμάνι κοντά στο Ντουμπάι.
Πρόκειται για τους ιδιοκτήτες της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης, οι οποίοι έχουν αυξήσει σημαντικά την παρουσία τους στον τομέα της μεταφοράς πετρελαιοειδών, έχοντας σημαντικό αριθμό δεξαμενοπλοίων.
Παράλληλα, ενδιαφέρον φέρεται να δείχνει και ο Αστακιώτης επιχειρηματίας, Απόστολος Πανταζής, ιδιοκτήτης της εταιρείας PROMETHEUS MARITIME LTD η οποία δραστηριοποιείται διεθνώς με έδρα την Νιγηρία Δυτικής Αφρικής και διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς υγρών καυσίμων.
Υπάρχει, ωστόσο, και μια σημαντική παράμετρος. Εντός του λιμανιού στο Πλατυγιάλι υπάρχουν εγκαταστάσεις Πατρινού επιχειρηματία ο οποίος έχει κατασκευάσει υποθαλάσσιο αγωγό μεταφοράς πετρελαίου από τα τάνκερ, γεγονός που είναι ελκυστικό για τους μνηστήρες.
Ο Πατρινός επιχειρηματίας έχει στενή συνεργασία με τον Βαρδή Βαρδινογιάννη, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι ο τελευταίος θα επιδιώξει να αποκτήσει τον έλεγχο του λιμανιού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Αστακός Τέρμιναλ έχει ζητήσει την αλλαγή των περιβαλλοντικών όρων της περιοχής.
Πάντως, στην περιοχή αναρωτιούνται πώς συμβαδίζει η αξιοποίηση του λιμανιού για μεταφορά πετρελαίου από τάνκερ στην ξηρά με τις μεγάλες επενδύσεις που έχουν ανακοινωθεί από τον Εμίρη του Κατάρ, ο οποίος λίγα μίλια πιο πέρα θέλει να δημιουργήσει art island 300 εκατ. ευρώ στη νήσο Οξυά.
Από την άλλη, στην ευρύτερη περιοχή επικρατεί γενικός ξεσηκωμός και για το χωροταξικό για τις ιχθυοκαλλιέργειες, καθώς επιτρέπει την ανάπτυξη εκατοντάδων «κλωβών» από τον Αστακό μέχρι το Μεγανήσι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr