Το έργο της νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 17 χιλιομέτρων που είχε ανακοινωθεί από το 2000, θα χρησιμοποιείται μόνο για εμπορευματικές δραστηριότητες και θα ξεκινάει από τα δυτικά όρια του λιμανιού στο νότιο Ικόνιο, συνδέοντας τον Πειραιά με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο στο συγκρότημα του Θριασίου Πεδίου.
Έως σήμερα, στη γραμμή διεξάγονταν δοκιμαστικά δρομολόγια, ενώ γίνονταν έλεγχοι στη σηματοδότηση και τις υποδομές.
Με το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης θα μειωθεί ο χρόνος των εμπορευματικών μεταφορών, καθώς θα αποφευχθεί ο περίπλους της Ευρώπης από τα πλοία για την Αμβέρσα ή το Άμστερνταμ.
Βάσει του αρχικού χρονοδιαγράμματος ,η συμφωνία θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί από τα τέλη Φεβρουαρίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναλαμβάνει την μετακίνηση δύο τρένων την εβδομάδα, η χωρητικότητα των οποίων θα είναι 40 κοντέινερ έκαστο.
Στόχος είναι η διαδρομή των εμπορευμάτων να ξεκινάει από το λιμάνι του Πειραιά, να κατευθύνονται μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης στο Ικόνιο και από εκεί στην Ειδομένη. Στη συνέχεια, τα εμπορεύματα θα προωθούνται στα Σκόπια, στη Σερβία, στην Ουγγαρία, στην Αυστρία, με τελικό σταθμό την Τσεχία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr