Τα χρονικά περιθώρια είναι στενά καθότι μέχρι το τέλος του μήνα το επάγγελμα θα πρέπει να έχει απελευθερωθεί, με το πολυνομοσχέδιο του υπ.Μεταφορών.
Στο σχέδιο νόμου προβλέπονται κριτήρια συγκοινωνιακού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα,η θεσμοθέτηση της ειδικής μεταφοράς καθώς και η δυνατότητα σε έναν ιδιοκτήτη να κατέχει περισσότερες από δυο άδειες.
Με τις υπάρχουσες ρυθμίσεις δεν αναμένεται η έκδοση νέων αδειών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αναμένεται μάλιστα η διεύρυνση της έδρας για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις προτάσεις των ιδιοκτητών ταξί.Αντίστοιχα, μεγαλώνουν τα όρια της έδρας και των Χανίων και του Ηρακλείου.
Παράλληλα, περιλαμβάνεται η απελευθέρωση του αριθμού των αδειών που ένας ιδιοκτήτης μπορεί να έχει στην κατοχή του.
Επίσης θεσμοθετείται η ειδική μεταφορά, ενώ ο κάτοχος άδειας συμβατικού ταξί θα μπορεί να τη μετατρέψει σε άδεια για 7θέσιο ή 9θέσιο ταξί, ειδικής μεταφοράς. Τα εν λόγω ταξί θα λειτουργούν βάσει συγκεκριμένων εμπορικών συμφωνιών που θα έχουν συνάψει οι ιδιοκτήτες τους.
Το σ/ν επιχειρεί τέλος να βάλει τέλος στις «μυστικές» αγοραπωλησίες, καθώς θα επιτρέπεται η ελεύθερη πώληση της άδειας βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας για τις εμπορικές επιχειρήσεις και με παρακράτηση 20%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr