«Δεν φέρανε τελικά κόσμο στα μαγαζιά οι εκπτώσεις, παρόλο που οι τιμές των προϊόντων ήταν χαμηλότερες από πέρυσι. Η κατάσταση στην αγορά ολοένα και επιδεινώνεται» δηλώνει στο «R» o πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) Β. Κορκίδης, εκτιμώντας παράλληλα ότι η περίοδος των εκπτώσεων κλείνει με πτώση του τζίρου άνω του 20%.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο τζίρος στην αγορά της Θεσσαλονίκης εμφανίζει μείωση κατά 30%, στην Εύβοια 25%, ενώ η πτώση ανέρχεται στο 25% για τις Σέρρες, στο 35% για το Βόλο, στο 15% για τη Χαλκιδική. Τα επίσημα στοιχεία της ΕΣΕΕ για την πλήρη εικόνα της αγοράς την περίοδο των εκπτώσεων αναμένεται να δοθούν αναλυτικά στη δημοσιότητα τις ερχόμενες ημέρες.
Εν τω μεταξύ, μπορεί η περίοδος των εκπτώσεων να ολοκληρώνεται, ωστόσο η πλειονότητα των καταστηματαρχών αναμένεται να εκμεταλλευτεί με νέο γύρο προσφορών τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου, κάτι το οποίο άλλωστε προβλέπεται και από το σχετικό νόμο. «Στόχος μας, πάντα, είναι να βοηθηθεί ο καταναλωτής. Καθώς, σε λίγες ημέρες ανοίγουν τα σχολεία, αναμένεται μια κίνηση όσον αφορά την αγορά σχολικών και παιδικών ειδών» σημειώνει επίσης ο κ. Κορκίδης.
Επόμενος στόχος για τον εμπορικό κόσμο της χώρας είναι τώρα η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων, η οποία ωστόσο βρίσκεται ακόμη πολύ μακριά κι ενώ μεσολαβούν οι δημοτικές και περιφερειακές εκλογές του Νοεμβρίου. Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, «η εκλογική περίοδος δεν πρόκειται να βοηθήσει την κίνηση στην αγορά. Διαχρονικά σε περίοδο εκλογών η κατανάλωση μειώνεται, καθώς άλλα θέματα φαίνεται να απασχολούν τότε τον καταναλωτή».
Μαρίνα Φούντα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr