Ειδικότερα, στην έφεση, μεταξύ των άλλων, αναφέρεται: «Είναι μη νόμιμη η κρίση της αποφάσεως του Διοικητικού Πρωτοδικείου ότι το άρθρο 78 παρ. 2 του Συντάγματος θεσπίζει γενική απαγόρευση αναδρομικής επιβολής πέραν του προηγούμενου έτους οποιουδήποτε δυσμενέστερου των ισχυόντων οικονομικού μέτρου, ανεξαρτήτως του είδους αυτού ή της προσωρινότητας της επιβολής του και ότι το ταμειακό συμφέρον του Δημοσίου δεν συνιστά λόγο καταστρατηγήσεως συνταγματικών διατάξεων. Και τούτο, διότι δεν πρόκειται περί αναδρομικής φορολογίας, αλλά περί σύννομου και σύμφωνης με το Σύνταγμα επιβολής έκτακτης φορολογικής επιβαρύνσεως με βάση τον εγγύτερο προς το χρόνο επιβολής της τίτλο φοροδοτικής ικανότητας, που πάντως αποτελεί το κριτήριο επιβολής του φόρου και όχι το αντικείμενο του φόρου».
Ακόμη, αναφέρει το Δημόσιο ότι η έκτακτη εισφορά επιβλήθηκε για λόγους δημοσίου συμφέροντος που ανάγονται στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης.
Επίσης, υποστηρίζει ότι ο Ν. 3758/2009 νόμιμα και σύμφωνα με τις συνταγματικές επιταγές απέβλεψε στα κέρδη της διαχειριστικής περιόδου 2007, προκειμένου να καθορίσει τα, κατά τη δημοσίευση αυτού, οικονομικώς ισχυρότερα πρόσωπα και να επιβάλει την ειδική εισφορά για την κάλυψη της έκτακτης ανάγκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr