Συγκεκριμένα, από τον Φεβρουάριο οι Έλληνες χρήστες έχουν αρχίσει ήδη να αναζητούν προορισμό για τις διακοπές του Πάσχα με τον όρο «Πάσχα 2009» να βρίσκεται σε υψηλή θέση αναζήτησης. Ανάμεσα στου δημοφιλέστερους προορισμούς αναζήτησης όσον αφορά στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο βρίσκουμε τα Τρίκαλα Κορινθίας, τη Δημητσάνα, τη Βυτίνα, τη Λίμνη Πλαστήρα, την Ελάτη, την Ορεινή Κορινθία, την Ορεινή Ναυπακτία και φυσικά τον Παρνασσό για την Ελλάδα, ενώ αντίστοιχα δημοφιλείς προορισμοί του εξωτερικού είναι το Βερολίνο, η Κωνσταντινούπολη, η Βαρκελώνη, το Λονδίνο και σε επίπεδο χωρών η Ισπανία και η Ιταλία.
Επιπλέον, αδιαμφισβήτητη παραμένει η χρήση του διαδικτύου για την αναζήτηση αεροπορικών εισιτηρίων, με τις επωνυμίες αεροπορικών εταιρειών να βρίσκονται της λίστας των Google Trends και Google Insight, για τον τουριστικό κλάδο.
Παράλληλα, αξίζει να γίνει αναφορά στις προτιμήσεις των χωρών του εξωτερικού, όσον αφορά στις αντίστοιχες αναζητήσεις. Όπως φαίνεται, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει αρκετά τις Ευρωπαϊκές χώρες με τον όρο «φτηνές διακοπές» να προηγείται αισθητά στις διαδικτυακές αναζητήσεις (κυρίως στη Μεγ. Βρετανία), ενώ στην Αμερική τον πρώτο λόγο έχουν οι επωνυμίες ιστοσελίδων που παρέχουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Επίσης, οι διαδικτυακές κρατήσεις ξενοδοχείων φαίνεται να μονοπωλούν τις διαδικτυακές κρατήσεις στην Ευρώπη (πρώτη η Ιρλανδία, με την Ιταλία, τη Σουηδία και τη Μεγ. Βρετανία να ακολουθούν) με τις διαδικτυακές κρατήσεις των πτήσεων να έρχονται δεύτερες. Τέλος, ο νούμερο ένα ταξιδιωτικός προορισμός παγκοσμίως, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, φαίνεται να είναι το Καρναβάλι του Ρίο. Όπως είναι λογικό δεδομένου της εποχής, αυξημένες ήταν και οι αναζητήσεις για το Πατρινό Καρναβάλι, όσον αφορά στην Ελλάδα.
Όπως σημείωσε ο Country Manager της Google για την Ελλάδα, κος Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας: «Όσον αφορά στον τουριστικό τομέα, το Internet επηρεάζει σήμερα τις αποφάσεις των καταναλωτών περισσότερο από ποτέ. Πηγές αναφέρουν ότι η αξία των ταξιδιών αναψυχής, καθώς επίσης και των επιχειρηματικών ταξιδιών, τα οποία κλείνουν οι χρήστες μέσω διαδικτύου (online), ανέρχεται φέτος σε 60 δις. ευρώ (πηγή:PhoCusWright; Eyefortravel). Τα εργαλεία αναζητήσεων Google Trends και Google Insights είναι διαθέσιμα δωρεάν και επιτρέπουν στους χρήστες να ανακαλύψουν τις νέες τάσεις , με μετρήσιμο τρόπο. Η αναζήτηση μπορεί να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή με τις τελευταίες τάσεις, όσον αφορά τον τουριστικό κλάδο. Επιπλέον, κατέχοντας αυτή τη γνώση οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη με τον πιο κατάλληλο τρόπο, καθώς επίσης και να ανταπεξέλθουν στην τρέχουσα οικονομική κρίση, χωρίς να δαπανήσουν επιπλέον χρήματα για τη διεξαγωγή ad-hoc ερευνών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr