Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Η τελετή βράβευσης διεξήχθη στις Βρυξέλλες στις 16 Φεβρουαρίου και τα βραβεία απένειμαν η κ. Danuta Hübner, Επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής και ο K. Job Cohen, Δήμαρχος του ’μστερνταμ και Πρόεδρος της επιτροπής διαγωνισμού «RegioStars».
Το βραβείο παρέλαβε ο Γραμματέας Επενδύσεων και Ανάπτυξης του ΥΠΟΙΟ κ. Σπύρος Ευσταθόπουλος, ενώ στην ελληνική αποστολή συμμετείχαν, επίσης, ο προϊστάμενος της αρμόδιας Ειδικής Υπηρεσίας κ. Γιάννης Φίρμπας καθώς και στελέχη του Υπουργείου που απαρτίζουν την ομάδα έργου.
Η ελληνική συμμετοχή ήταν μια από τις 16 που υπεβλήθησαν στην κατηγορία «Σύντομη διαφημιστική ταινία ή πρόγραμμα οπτικοακουστικών μέσων που προβάλλει τη συμβολή της Πολιτικής Συνοχής», 5 από τις οποίες ανεδείχθησαν φιναλίστ.
Παράλληλα, ο θεσμός των Βραβείων «RegioStars» περιελάμβανε άλλες δύο κατηγορίες διακρίσεων:
«Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία» - στην οποία άλλη μια ελληνική συμμετοχή αναδείχθηκε μία από τις 5 φιναλίστ. Πρόκειται για το «Corallia Clusters Initiative» με το πρόγραμμα ανάπτυξης Cluster Μικροηλεκτρονικής και Ενσωματωμένων Συστημάτων.
«Προσαρμογή ή άμβλυνση των κλιματικών αλλαγών».
Στον διαγωνισμό αυτό, οι 271 Περιφέρειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης καλούνται να υποβάλουν σχέδια που συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εφαρμόζει ιδιαίτερες διατάξεις σε ό,τι αφορά στην ευθύνη των Κρατών- Μελών να γνωστοποιούν στο κοινό τους τις επενδύσεις της Πολιτικής Συνοχής της Ε.Ε. και να βελτιώνουν την προβολή τους.
Οι νικητές του διαγωνισμού επέδειξαν δημιουργικότητα στη μετάδοση του μηνύματος της προστιθέμενης αξίας που έχει η πολιτική συνοχής της Ε.Ε. κατά το 2009, Ευρωπαϊκό Έτος Δημιουργικότητας και Καινοτομίας.
Σχετικά με τη βράβευση της ελληνικής συμμετοχής η επιτροπή του διαγωνισμού «RegioStars» δήλωσε ότι: «Το συγκεκριμένο τηλεοπτικό σποτ καθιστά με διασκεδαστικό και δυναμικό τρόπο γνωστό στο ευρύτερο κοινό το πρόγραμμα ΕΣΠΑ, μέσω του οποίου η Ελλάδα διοχετεύει σημαντικές επενδύσεις από την Ε.Ε. σε πολλά και διάφορα σχέδια. Η επεξήγηση των αρκτικόλεξων δεν είναι ποτέ εύκολη υπόθεση, αλλά αυτή η διαφημιστική εκστρατεία των ελληνικών αρχών είχε μεγάλη απήχηση στο κοινό».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής εκστρατείας, το ΥΠΟΙΟ διεξήγαγε έρευνα κοινού, η οποία έδειξε ότι το 66% των ερωτηθέντων που γνώριζαν τι ήταν το ΕΣΠΑ, είχαν ενημερωθεί από τα τηλεοπτικά σποτ, ποσοστό εξαιρετικά σημαντικό, καθώς τη στιγμή της διαφημιστικής εκστρατείας δεν υπήρχαν άλλα ενημερωτικά προγράμματα.