Το υπουργείο Ανάπτυξης τονίζει ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν υπόψη τους τα εξής:
-Οι αγορές θα πρέπει να γίνονται βάσει του οικογενειακού προγραμματισμού και των οικονομικών δυνατοτήτων του καταναλωτή.
-Θα πρέπει να αποφεύγεται η αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων.
-Θα πρέπει να ελέγχεται προσεκτικά η ποιότητα των προϊόντων. Σε περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος.
-Θα πρέπει ο καταναλωτής να συγκρίνει προσεκτικά τις τιμές και να μην παρασύρεται από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων ή από επιλεγμένα προϊόντα.
-Η απόδειξη είναι απαραίτητη.
-Η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών θα πρέπει να είναι και στην ελληνική γλώσσα.
-Κάθε πρόβλημα θα πρέπει να καταγγέλλεται στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή που λειτουργεί από τις 08:00 ως τις 22:00.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr