Διαπιστώθηκε, ειδικότερα, ότι δεν υφίσταται επαρκής μηχανισμός ενημέρωσης των καταναλωτών κατά το προσυμβατικό στάδιο σχετικά με τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορούν να καταστήσουν αδύνατη τη σύνδεση με το δίκτυο και την παροχή φυσικού αερίου, με αποτέλεσμα να προχωρούν καλόπιστα σε σύναψη συμβάσεων που, ωστόσο, κατόπιν παραμένουν ανεκτέλεστες δίχως προφανή υπαιτιότητά τους.
H Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» καλεί:
(α) τις εταιρείες παροχής φυσικού αερίου να αναπτύξουν κατάλληλους μηχανισμούς πλήρους και σαφούς ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορούν να καταστήσουν αδύνατη την κατασκευή της εσωτερικής εγκατάστασης φυσικού αερίου, καθώς και να προχωρήσουν στην επιστροφή προς τους καταναλωτές των χρηματικών ποσών τα οποία παρακρατήθηκαν ύστερα από καταγγελία συμβάσεων λόγω αδυναμίας κατασκευής της εσωτερικής εγκατάστασης.
(β) τους καταναλωτές να ελέγχουν, μέσω αρμοδίων τεχνικών, τη δυνατότητα εκπλήρωσης των υποχρεώσεών τους που απορρέουν από τις συμβάσεις σύνδεσης και παροχής φυσικού αερίου, πριν από τη σύναψη αυτών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr