«Συνεχίζουμε», προσθέτει, «να πλέουμε σε ένα ταραγμένο γεωπολιτικό τοπίο και με χαμηλότερη ζήτηση από έτος σε έτος στην Ασία, και ειδικά στην Κίνα, με συνέπεια η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων να μην έχει βιώσει ακόμη την εποχική άνοδο του χειμώνα».
«Ωστόσο», συνέχισε, «η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου εξακολουθεί να αυξάνεται και με περιορισμένη χωρητικότητα νέων δεξαμενόπλοιων και η “Frontline” συνεχίζει να καταγράφει κέρδη επειδή διαχειριζόμαστε αποδοτικά τον σύγχρονο στόλο μας.
Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς η αγορά δεξαμενόπλοιων, συμπεριλαμβανομένου του εμπορίου πετρελαίου και ενέργειας, επηρεάζεται από την πολιτική καθώς πλησιάζουμε στο 2025», κατέληξε.
Ως προς τα οικονομικά της στοιχεία η “Frontline” καταγράφει ήδη έσοδα ύψους 490,3 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα καθαρά κέρδη της ανήλθαν στα 75,4 εκατομμύρια δολάρια, δίνοντας μέρισμα 0,34 δολάρια ανά μετοχή, χαμηλότερα από τα 0,45 δολάρια ανά μετοχή που προσδοκούσαν οι μέτοχοι.
Οι επιδόσεις του στόλου της εταιρείας παρέμειναν ισχυρές, με τα δεξαμενόπλοια VLCC και Suezmax να επιτυγχάνουν ημερήσιους ναύλους 39.600 $ και 39.900 $ αντίστοιχα, ενώ τα τάνκερ LR2/Aframax εξασφάλιζαν 36.000 $ ναύλο την ημέρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr