Λαμβάνοντας υπόψη την πρόταση της Επιτροπής και το συμβιβαστικό κείμενο η ESPO και η FEPORT ανησυχούν ότι η νέα οδηγία για τη φορολογία της ενέργειας (ETD) δεν ενισχύει την χρήση της χερσαίας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (OPS) αν και καταγράφεται ως κύρια προτεραιότητα στο νέο Κανονισμό για τις Υποδομές Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR).
Σύμφωνα με τον εν λόγω Κανονισμό έως το 2030, τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα επιβατηγά πλοία άνω των 5.000 τόνων πρέπει να συνδέονται με το OPS ενώ βρίσκονται ελλιμενισμένα για τουλάχιστον δύο ώρες.
Τα λιμάνια πιστεύουν ότι τώρα είναι καιρός να αναπτυχθούν πολιτικές που ενθαρρύνουν τη χρήση του OPS. Η συμφωνία για απαλλαγή από τη φορολογία σε ολόκληρη την ΕΕ για την ηλεκτρική ενέργεια που παρέχεται σε πλοία ελλιμενισμένα αποτελεί ουσιαστικό πυλώνα αυτής της πολιτικής και κρίσιμη προϋπόθεση για την ενθάρρυνση των πλοίων να χρησιμοποιούν το OPS.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr