Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, χρηματιστηριακές πηγές ανέφεραν ότι η εταιρεία συνδέεται με την αγορά του Tenacity, κατασκευής 2014, που κατασκευάστηκε στο Guangzhou CSSC Longxue Shipbuilding, μια σπάνια «περίπτωση» πλοίου κινεζικής κατασκευής, καθώς οι περισσότερες πωλήσεις σε αυτή την ηλικιακή ομάδα αφορούν πλοία που κατασκευάζονται στη Νότια Κορέα. Το πλοίο πουλήθηκε από την, επίσης, ελληνική Sea Pioneer.
Νωρίτερα το καλοκαίρι, η Aerio Shipping πρόσθεσε στον στόλο της ένα MR του 2010 με την ονομασία Dignity από το ίδιο ναυπηγείο και τον ίδιο ιδιοκτήτη, για κάτι λιγότερο από 30 εκατ. δολάρια, ενώ αγόρασε, επίσης, δύο δεξαμενόπλοια MR κατασκευής 2012 από τη Scorpio.
Η Aerio ασχολείται και με τα παλαιότερα πλοία της. Πριν από περίπου μια εβδομάδα, αναφέρθηκε ότι η εταιρεία πούλησε το Fos Power, 47.400 dwt, κατασκευής 2007, για 24 εκατ. δολάρια, εξασφαλίζοντας ένα σημαντικό κέρδος, καθώς το πλοίο είχε αγοραστεί για λιγότερα από 10 εκατ. δολάρια, το 2021. Τον Ιούνιο, το Fos Energy, χωρητικότητας 46.000 dwt, πωλήθηκε για 20,50 εκατ. δολάρια στη Seacon. Με αυτή τη συμφωνία, η Aerio έλαβε υπερδιπλάσιο ποσό για το πλοίο, το οποίο είχε αγοραστεί για 9,3 εκατ. δολάρια, το 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr