«Τα λιμάνια που είχαν σχεδόν μηδενική δραστηριότητα», είπε, «σήμερα σφύζουν από εμπορική και ναυτιλιακή δραστηριότητα. Το τελευταίο 8μηνο, στον άξονα της Εγνατίας μεταφέρθηκαν 300.000 περισσότεροι επιβάτες και 200.000 οχήματα περισσότεροι από ό,τι την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Η σημασία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης μοιάζει με αυτή του λιμανιού του Πειραιά. Έχει γίνει, και μπορεί ακόμα να αναβαθμιστεί, σημαντικό λιμάνι στα Βαλκάνια».
Ο κ. Στυλιανίδης αναφέρθηκε και στη σημασία του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης, αναφέροντας ότι εξασφάλισε τη χρηματοδότηση έργων, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, με προϋπολογισμό 24.000.000 ευρώ για την αναβάθμισή του.
«Οι επενδύσεις που αναμένονται για τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε ο υπουργός, «αναμφίβολα θα δημιουργήσουν θετικό πρόσημο στην τοπική και εθνική οικονομία και απασχόληση».
Ο κ. Στυλιανίδης επισήμανε ότι τώρα δημιουργείται μια νέα Εγνατία, η «Θαλασσινή Εγνατία». Παράλληλα, έδωσε έμφαση στη δημιουργία δύο νέων λιμενικών υποδομών στο Άγιο Όρος, σε συνεργασία με την Αθωνική Αδελφότητα.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κάλεσε τους συμμετέχοντες να ξεκινήσουν από κοινού τον διάλογο για τη νέα Εθνική Λιμενική Πολιτική και αναφέρθηκε αναλυτικά στα μέτρα του Υπουργείου για τη νέα μορφή των λιμανιών του μέλλοντος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr