Το Ινστιτούτο Έρευνας και Σχεδιασμού Πλοίων της China State Shipbuilding Corporation (CSSC), στη Σαγκάη, έλαβε καταρχήν έγκριση για ένα containership 27.500 teu, χωρητικότητας που ξεπερνά κατά 3.000 teu τα μεγαλύτερα containerships που κυκλοφορούν σήμερα.
Αυτήν τη στιγμή, το μεγαλύτερο εν ενεργεία containership ανήκει στη Mediterranean Shipping Co (MSC), η οποία πέρυσι παρέλαβε μια σειρά πλοίων χωρητικότητας 24.346 teu.
Η «μεγέθυνση» των containerships, σε αυτήν την κλίμακα, έχει οδηγήσει τις χωρητικότητες των πλοίων σχεδόν σε τετραπλασιασμό του μεγέθους τους, αυτόν τον αιώνα. Ωστόσο, κατά το τελευταίο έτος, οι παραγγελίες από παγκόσμιους μεταφορείς τείνουν να αφορούν πλοία της τάξης των 16.000 teu, ένα πιο ευέλικτο μέγεθος που μπορεί να λειτουργήσει σε μια σειρά εμπορικών γραμμών και όχι αποκλειστικά στη διαδρομή Ασία-Ευρώπη, όπου χρησιμοποιούνται τα σημερινά megamaxes.
Η SMM, η οποία ολοκληρώθηκε την Παρασκευή, επικεντρώθηκε στη ενεργειακή μετάβαση και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ναυτιλίας, με περισσότερους από 2.000 διεθνείς εκθέτες από 70 χώρες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr