Η Aquavita ναύλωσε το ultramax bulker DSI Pegasus, κατασκευής 2015, χωρητικότητας 60.508 dwt, με μεικτό ναύλο 15.250 δολάρια, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον έως την 1η Ιουνίου 2025 και κατ' ανώτατο όριο έως την 1η Αυγούστου 2025.
Η εταιρεία ανέφερε ότι η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 4 Σεπτεμβρίου 2024. Η απασχόληση του πλοίου αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα ύψους περίπου 4,09 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Το πλοίο, αυτήν τη στιγμή, είναι ναυλωμένο στην Reachy Shipping, με μεικτό ναύλο 14.000 δολάρια ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους.
Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης του bulker Houston, που έχει ήδη γίνει γνωστή, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου - τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.
Η εταιρεία αναμένει, επίσης, δύο νεότευκτα kamsarmax μεταφοράς ξηρού φορτίου, διπλού καυσίμου μεθανόλης, μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Αυτήν τη στιγμή, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, συμπεριλαμβανομένου του Houston και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,4 εκατ. dwt, με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας 11,07 έτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr