Η πλοιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία υπό την ηγεσία του Σταμάτη Τσαντάνη αγόρασε μια μονάδα χωρητικότητας 181.400 dwt, κατασκευής 2012, η οποία θα παραδοθεί το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Το πλοίο ταιριάζει με την περιγραφή του Sea Triumph, κατασκευής Koyo Dock, το οποίο η ιαπωνική Konlink Shipping πούλησε πρόσφατα για 36 εκατ. δολάρια, με τους μεσίτες να κάνουν λόγο για κινεζικά συμφέροντα πίσω από τη συμφωνία.
Η Seanergy, της οποίας ο στόλος αριθμεί σήμερα ένα newcastlemax και 17 capes, παρέλαβε την πρώτη της αγορά τον Ιούνιο. Το Iconship, κατασκευής 2013, χωρητικότητας 181.392 dwt, το οποίο αποκτήθηκε έναντι 33,7 εκατ. δολαρίων και είναι ήδη ναυλωμένο στην Costamare, χρηματοδοτείται μέσω πενταετούς συμφωνίας sale and leaseback με την κινεζική Avic Leasing με υποχρέωση επαναγοράς.
Σύμφωνα με τους μεσίτες της Intermodal, περισσότερα από 80 capes έχουν αλλάξει χέρια τους πρώτους επτά μήνες του 2024, ξεπερνώντας το περσινό ρεκόρ των 69 συναλλαγών στην ίδια περίοδο.
Μεταξύ των τελευταίων συμφωνιών που ολοκληρώθηκαν είναι και αυτή της Alpha Bulkers, που υποστηρίζεται από την οικογένεια Αγγελικούση, για την απόκτηση του Herun Global, κατασκευής 2016, έναντι 49,5 εκατ. δολαρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr