«Αυτή η προσθήκη στον στόλο μας σηματοδοτεί άλλη μια σημαντική επένδυση σε Ιαπωνικα νεότευκτα πλοία ultramax», σημειώνει η εταιρεία.
Η νέα συμφωνία για το πλοίο, που συμμορφώνεται με τη φάση 3 του EEDI είναι η τέταρτη συμφωνία της DryDel με την Tsuneishi και τα συνεργαζόμενα ναυπηγεία, μετά την υπογραφή σύμβασης για ένα eco-friendly πλοίο εξοπλισμένο με scrubber, τον περασμένο Μάιο. Τα τρία πλοία, για τα οποία υπάρχει ήδη συμφωνία, αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της εταιρείας το 2025 και το 2026.
Η DryDel - γνωστή, μέχρι πρόσφατα, και ως Meadway Shipping and Trading- υπέγραψε για το πρώτο της πλοίο με τη νέα επωνυμία στο ναυπηγείο Shin Kurushima τον Απρίλιο. Το ultramax χωρητικότητας 64.000 dwt θα παραδοθεί το 2026. Η τιμή για το πλοίο Tess66 Aeroline design 66.000 dwt, το οποίο η εταιρεία υπό την ηγεσία του Κώστα Δελλαπόρτα αναμένει το 2028 δεν έχει γίνει γνωστή.
Η τελευταία παραγγελία αφορά το 11ο νεότευκτο πλοίο της DryDel από τον Δεκέμβριο του 2021, με δύο bulkers handysize να παραδίδονται από τη Namura νωρίτερα φέτος. Πρόσφατα, η εταιρεία συνδέθηκε με μια διπλή πώληση ultramax σε δύο ξεχωριστές συμφωνίες, συνολικής αξίας περίπου 56 εκατ. δολαρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr