Η Cargill μίσθωσε το bulker Atalandi, κατασκευής 2014, χωρητικότητας 77.539 dwt, κατηγορίας πάγου. Η μικτή τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 14.600 δολάρια ανά ημέρα, μείον προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο μέχρι τουλάχιστον την 1η Ιουνίου 2025 και το αργότερο έως την 31η Ιουλίου 2025. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 19 Ιουλίου 2024.
Η απασχόληση του πλοίου αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα ύψους περίπου 4,57 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Μετά την ολοκλήρωση της πώλησης του Houston, που ανακοινώθηκε νωρίτερα, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου - τέσσερα newcastlemaxes, οκτώ capesizes, πέντε post-panamaxes, έξι kamsarmaxes, έξι panamaxes και εννέα ultramaxes.
Η εταιρεία αναμένει, επίσης, να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία ξηρού φορτίου kamsarmax διπλού καυσίμου μεθανόλης μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Επί του παρόντος, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, συμπεριλαμβανομένου του Houston και εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,4 εκατ. dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας 10,94 έτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr