Όπως σημείωσε στα πλαίσια του TradeWinds Shipowners Forum, οι εντάσεις δεν έχουν αποτυπωθεί ακόμα στα κέρδη, αλλά ο παρατεταμένος αντίκτυπος από το ότι πρέπει να γίνεται ένα μεγαλύτερο ταξίδι, χιλιάδων επιπλέον μιλίων, γύρω από την Αφρική, πιθανότατα θα «τσιμπήσει» στο δεύτερο εξάμηνο.
«Αυτό συσσωρεύεται και συσσωρεύεται και, κατά τη γνώμη μου, σε δύο ή τρεις μήνες, όσο συνεχίζεται αυτό, θα δούμε μια πιο σφιχτή αγορά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρινάκης. «Πολύ σύντομα, τα πλοία που είναι διαθέσιμα δεν θα είναι σε θέση να ικανοποιήσουν τη ζήτηση», τόνισε.
Εδώ και πολλούς μήνες, τα εμπορικά πλοία αποφεύγουν την Ερυθρά Θάλασσα, καθώς οι Χούθι της Υεμένης εξαπολύουν επιθέσεις με πυραύλους και drones σε εμπορικά πλοία, ως «απάντηση» στις ενέργειες του Ισραήλ στη Γάζα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, οι αποστάσεις που διανύουν, πλέον, τα πλοία να αυξηθούν σημαντικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr