Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη εταιρεία επιβεβαίωσε τις πληροφορίες του Splash ότι αγόρασε το Frontier Unity, κατασκευής 2012 και χωρητικότητας 181.415 dwt, ενώ αποκάλυψε, επίσης, ότι αγόρασε το Lowlands Prosperity, χωρητικότητας 179.895 dwt, επεκτείνοντας τον στόλο της σε πέντε capesize, με μέση ηλικία περίπου 12 ετών.
Τα δύο πλοία θα παραληφθούν το δεύτερο τρίμηνο του έτους από την ιαπωνική Nissen Kaiun έναντι 35 εκατ. δολαρίων και την Cobelfret έναντι 30,7 εκατ. δολαρίων, αντίστοιχα, μαζί με ναυλοσύμφωνο, σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων της S&P. Το δίδυμο ακολουθεί την αγορά του Iron Miracle, κατασκευής 2011 και χωρητικότητας 180.643 dwt, το οποίο εντάχθηκε στον στόλο της Costamare νωρίτερα φέτος και την «έξοδο» του handy Adventure, κατασκευής 2011, το οποίο η Costamare συμφώνησε να πουλήσει το πρώτο τρίμηνο, στα πλαίσια της αποεπένδυσης από μικρότερα, «γερασμένα» bulkers.
Η εταιρεία υπό την ηγεσία του Κωνσταντίνου Κωνσταντακόπουλου εισήλθε στον τομέα του ξηρού φορτίου το 2021 και σήμερα κατέχει 39 bulkers, με χωρητικότητα περίπου 2,9 εκατ. dwt, ενώ διαθέτει, επίσης, μια εμπορική πλατφόρμα 54 πλοίων, που αποτελείται από newcastlemaxes, capes και kamsarmaxes, καθώς και έναν στόλο 68 containerships.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr