Η πλοιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία υπό την ηγεσία του Σταμάτη Τσαντάνη απέκτησε ένα cape ιαπωνικής κατασκευής, έντεκα ετών, έναντι 33,7 εκατ. δολαρίων, το οποίο η πλατφόρμα αποτίμησης πλοίων VesselsValue σήμερα εκτιμά περίπου στα 39 εκατ. δολάρια.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy, κ. Τσαντάνης, δήλωσε ότι η αγορά, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο, ήταν εύστοχη «καθώς πραγματοποιήθηκε πριν από την απότομη ανοδική προσαρμογή των αξιών των πλοίων που παρατηρήθηκε τις τελευταίες εβδομάδες».
Το πλοίο χωρητικότητας 181.392 dwt, το οποίο αναγνωρίστηκε από τους μεσίτες ως το Kinokawa Maru της Shunzan Kaiun, θα μετονομαστεί σε Iconship και θα παραδοθεί μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2024.
Ο τομέας των capesize γνωρίζει ιδιαίτερη άνοδο τόσο στις τιμές όσο και στη δραστηριότητα των πωλήσεων από τις αρχές Οκτωβρίου 2023. Ενδεικτικά, το κατά ένα χρόνο νεότερο αδελφό πλοίο του Kinokawa Maru, True Cartier, πωλήθηκε στην Oldendorff μια εβδομάδα αργότερα για περίπου 41 εκατ. δολάρια.
Η Seanergy, πλέον, διαθέτει στον στόλο της 16 capes και 1 newcastlemax. Το πρώτο newcastlemax της εταιρείας παραδόθηκε το τέταρτο τρίμηνο και έχει ήδη ναυλωθεί σε ευρωπαίο πελάτη με σημαντική πριμοδότηση έναντι του δείκτη. Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, στο οποίο η Seanergy κατέγραψε κέρδη ύψους 10,8 εκατ. δολαρίων, η εταιρεία παρέτεινε τις ναυλώσεις έξι άλλων πλοίων, σε τιμές που συνδέονται με τον δείκτη, για περιόδους που κυμαίνονται από 11 έως 24 μήνες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr