Η εταιρεία πούλησε το Akadimos, κατασκευής 2015, χωρητικότητας 9.300 teu και τα αδελφά πλοία Fos Express και Seattle Express, κατασκευής 2008, χωρητικότητας 5.100 teu.
Τον περασμένο Νοέμβριο, η Capital Product Partners ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αγοράσει 11 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου έναντι 3,13 δισ. δολαρίων. Με την κίνηση αυτή αναμένεται να απομακρυνθεί από τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, ενώ τον Ιούλιο του 2023 η εταιρεία αποχώρησε και από τον τομέα της μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου.
Η εκστρατεία πώλησης των containerships ξεκίνησε τον Δεκέμβριο, όταν η εταιρεία συμφώνησε να πουλήσει το Long Beach Express, κατασκευής 2008, χωρητικότητας 5.100 teu, με παράδοση εντός του πρώτου τριμήνου του 2024. Οι τελευταίες πωλήσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, ενώ τα τέσσερα πλοία εκτιμάται πως θα αποφέρουν έσοδα περίπου 81 εκατ. δολάρια, μετά την αποπληρωμή των οφειλών που εκκρεμούν.
Η Capital Product Partners, σήμερα, κατέχει εννέα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και δεκατέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που συμφωνήθηκε να πωληθούν. Διαθέτει, επίσης, εννέα ακόμη πλοία μεταφοράς LNG, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν μεταξύ του δεύτερου τριμήνου του 2024 και του πρώτου τριμήνου του 2027.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr