Η Louis Dreyfus μίσθωσε το bulker Crystalia, κατασκευής 2014 και χωρητικότητας 77.525 dwt. Η μικτή τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 13.900 δολάρια -μείον την προμήθεια, 5%, που καταβάλλεται σε τρίτους- για περίοδο από 21 μήνες, κατ' ελάχιστο, έως 25 μήνες, κατ' ανώτατο όριο. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Η απασχόληση του πλοίου εκτιμάται πως θα αποφέρει ακαθάριστα έσοδα ύψους περίπου 8,76 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο της προγραμματισμένης χρονοναύλωσης.
Η προηγούμενη ναύλωση του πλοίου αφορούσε την παράταση συμφωνίας με την Reachy Shipping, η οποία ξεκίνησε στις 6 Σεπτεμβρίου του περασμένου έτους και συμφωνήθηκε να διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου 2024 και κατ' ανώτατο όριο, μέχρι τις 20 Απριλίου 2024.
Μετά την ολοκλήρωση των πωλήσεων του Houston και του Artemis που έχουν ήδη ανακοινωθεί, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται από 38 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου - τέσσερα newcastlemax, οκτώ capesize, πέντε post-panamax, έξι kamsarmax, έξι panamax και εννέα ultramax.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα dual-fuel kamsarmax, ως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα. Αυτήν τη στιγμή, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του Houston και του Artemis -εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί- είναι περίπου 4,5 εκατ. dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας τα 10,69 έτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr