Η εταιρεία, υπό την ηγεσία της Σεμίραμις Παληού, η οποία το τέταρτο τρίμηνο του 2023 είδε τα καθαρά της κέρδη να μειώνονται στα 9,4 εκατ. δολάρια (από 25,7 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2022), πουλάει το Houston, κατασκευής 2009, έναντι 23,3 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο χωρητικότητας 177.729 dwt, το οποίο αυτήν τη στιγμή είναι ναυλωμένο με την EGPN Bulk Carrier με ναύλο 13.000 δολάρια ανά ημέρα, θα «εγκαταλείψει» τον στόλο μέχρι τον Σεπτέμβριο.
Τον Ιανουάριο, η Diana Shipping πούλησε το panamax Artemis, κατασκευής 2006, έναντι 13 εκατ. δολαρίων με προγραμματισμένη «έξοδο» τον Μάρτιο. Πρόσφατα επικύρωσε, επίσης, ένα συμβόλαιο για δύο νεότευκτα dual-fuel kamsarmax, τα οποία θα παραδοθούν το 2027 και το 2028.
Παρά τις υψηλότερες τιμές των μεταχειρισμένων capes, οι μεσίτες έχουν καταγράψει πάνω από 50 αγοραπωλησίες πλοίων μεταξύ Οκτωβρίου 2023 και Φεβρουαρίου 2024, με περισσότερες από 20 πωλήσεις εντός του 2024.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr