Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ή διαχειριστές κατέχουν 4.936 πλοία αθροιστικής χωρητικότητας 393.033.425 dwt.
Η Κίνα βρίσκεται στο δεύτερο «σκαλί» του βάθρου με μεγαλύτερο μεν στόλο 8.839 πλοίων χωρητικότητας 301.997.355 dwt, ωστόσο το χάσμα μεταξύ των δύο χωρών παραμένει μεγάλο, με την Ελλάδα να έχει πάνω από 90 εκατ. dwt επιπλέον χωρητικότητας.
Στο top-10, βρίσκονται επίσης η Ιαπωνία (10,5%), η Σιγκαπούρη (6,2%), το Χονγκ Κονγκ (5,2%), η Νότια Κορέα (4,3%), η Γερμανία (3,4%), η Ταϊβάν (2,6%), το Ηνωμένο Βασίλειο (2,6%) και η Νορβηγία (2,5%).
«Χρυσό μετάλλιο» και σε όρους αξίας
Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, ο ελληνικός και ελληνόκτητος στόλος βρίσκεται στην κορυφή και σε όρους αξίας στόλου, κατέχοντας ποσοστό 11,8% της συνολικής αξίας του παγκόσμιου στόλου.
Η Κίνα επίσης βρίσκεται στη δεύτερη θέση και σε αυτή την κατηγορία με ποσοστό 11,04%, όπως και η Ιαπωνία στην τρίτη με ποσοστό 10,73%.
Να σημειωθεί ότι η αξία του παγκόσμιου στόλου ανέρχεται σε $1,26 τρισεκατομμύρια.
Γεωργία Σαμπαζιώτη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr