Συγκεκριμένα η εταιρεία σημείωσε:
- Έσοδα 162,1 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο, αυξημένα κατά 4,9% από τα 154,5 εκατ. δολάρια της αντίστοιχης περιόδου του 2022.
- Για το εξάμηνο τα έσοδα ανήλθαν στα 321,4 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 4,3% από τα 308,1 εκατ. δολάρια του πρώτου μισού του 2022.
- Τα κέρδη που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους ανήλθαν σε 75,4 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο, αυξημένα κατά 41,2% από τα 53,4 εκατ. δολάρια της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
- Για το εξάμηνο, τα κέρδη που αποδίδονται σε μετόχους έφτασαν τα 147,6 εκατ. δολάρια, αύξηση δηλαδή 21,8% από τα 121,2 εκατ. δολάρια.
- Προσαραμοσμένα EBITDA 108,2 εκατ. δολάρια από 96,6 εκατ. δολάρια το β' τρίμηνο του 2022.
- Για το εξάμηνο ανήλθαν στα 213,1 εκατ. δολάρια από 187 εκατ. δολάρια.
- Τα κέρδη ανά μετοχή στο τρίμηνο ανήλθαν σε 2,13 δολάρια από 1,47 δολάριο και στο εξάμηνο έφτασαν τα 4,15 δολάρια ανά μετοχή από 3,31 δολάρια.
- Ανακοίνωσε μέρισμα 0,375 δολάρια ανά μετοχή κλάσης Α για το δεύτερο τρίμηνο που θα πληρωθεί σις 4 Σεπτεμβρίου του 2023.
- Υπενθυμίζεται ότι το αντίστοιχο ποσό είχε πληρωθεί και στις 2 Ιουνίου για το α ' τρίμηνο.
Όπως σχολίασε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Γιουρούκος, «κατά το δεύτερο τρίμηνο, η GSL συνέχισε να επωφελείται από την ισχυρή κάλυψη των συμβολαίων μας με ελκυστικούς ναύλους, ενώ οι επικρατούσες τιμές ναύλωσης στην αγορά και οι αξίες των πλοίων ομαλοποιούνται.
Πολύ σημαντικό είναι και το γεγονός ότι ελάχιστη νέα χωρητικότητα για πλοία τύπου feeder ήταν διαθέσιμη στο εξεταζόμενο διάστημα και η συνολική χωρητικότητα που έμεινε αδρανής δεν ξεπέρασε το 1%.
«Τα μικρότερα και μεσαίου μεγέθους πλοία, όπως εκείνα που απαρτίζουν τον στόλο της GSL, είναι η ραχοκοκαλιά των παγκόσμιων δικτύων των εταιρειών τακτικών γραμμών, και παραμένουμε σε ενεργές συζητήσεις με εταιρείες τακτικών γραμμών για πρόσθετες ευκαιρίες επέκτασης της τρέχουσας κάλυψης των προθεσμιακών ναυλώσεων ύψους 1,97 δισ. δολαρίων για 2,3 έτη, με περιορισμένο μόνο αριθμό ανοικτών ημερών μέχρι το τέλος του 2024».
Αναφορικά με τις επενδυτικές ευκαιρίες σημείωσε: «Εάν οι τρέχουσες τάσεις διατηρηθούν, αναμένουμε να δούμε έναν αυξημένο αριθμό πιθανών ευκαιριών για επενδύσεις στην αγορά με την πάροδο του χρόνου.
Έχουμε σκοπό να διατηρήσουμε την πειθαρχημένη και χωρίς ρίσκα προσέγγιση για επενδύσεις, εστιάζοντας σε μεταχειρισμένα containerships με ταμειακές ροές, ελκυστικές δυνατότητες ανόδου και περιορισμένο κίνδυνο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr