Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Συγκεκριμένα η εταιρεία σημείωσε:
Όπως σχολίασε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Γιουρούκος, «κατά το δεύτερο τρίμηνο, η GSL συνέχισε να επωφελείται από την ισχυρή κάλυψη των συμβολαίων μας με ελκυστικούς ναύλους, ενώ οι επικρατούσες τιμές ναύλωσης στην αγορά και οι αξίες των πλοίων ομαλοποιούνται.
Πολύ σημαντικό είναι και το γεγονός ότι ελάχιστη νέα χωρητικότητα για πλοία τύπου feeder ήταν διαθέσιμη στο εξεταζόμενο διάστημα και η συνολική χωρητικότητα που έμεινε αδρανής δεν ξεπέρασε το 1%.
«Τα μικρότερα και μεσαίου μεγέθους πλοία, όπως εκείνα που απαρτίζουν τον στόλο της GSL, είναι η ραχοκοκαλιά των παγκόσμιων δικτύων των εταιρειών τακτικών γραμμών, και παραμένουμε σε ενεργές συζητήσεις με εταιρείες τακτικών γραμμών για πρόσθετες ευκαιρίες επέκτασης της τρέχουσας κάλυψης των προθεσμιακών ναυλώσεων ύψους 1,97 δισ. δολαρίων για 2,3 έτη, με περιορισμένο μόνο αριθμό ανοικτών ημερών μέχρι το τέλος του 2024».
Αναφορικά με τις επενδυτικές ευκαιρίες σημείωσε: «Εάν οι τρέχουσες τάσεις διατηρηθούν, αναμένουμε να δούμε έναν αυξημένο αριθμό πιθανών ευκαιριών για επενδύσεις στην αγορά με την πάροδο του χρόνου.
Έχουμε σκοπό να διατηρήσουμε την πειθαρχημένη και χωρίς ρίσκα προσέγγιση για επενδύσεις, εστιάζοντας σε μεταχειρισμένα containerships με ταμειακές ροές, ελκυστικές δυνατότητες ανόδου και περιορισμένο κίνδυνο».