Επιπλέον, η Εταιρεία συμφώνησε στην αγορά ενός φορτηγού πλοίου τύπου Panamax που ναυπηγήθηκε το 2011 στην Ιαπωνία, με μεταφορική ικανότητα 76.361 dwt που θα μετονομαστεί σε M/V Exelixsea.
Η συνολική αξία αγοράς ανέρχεται στα 17,8 εκατ. δολάρια και θα χρηματοδοτηθεί μέσω ιδίων κεφαλαίων συμπεριλαμβανομένων των εσόδων από την πώληση του M/T Epanastasea.
Το πλοίο αναμένεται να παραληφθεί μεταξύ Αυγούστου και Οκτωβρίου του 2023.
Το καθαρό κέρδος από την πώληση του M/T Epanastasea αναμένεται να ξεπεράσει τα 14,2 εκατ. δολάρια. Η απόδοση των ιδίων κεφαλαίων για τους 10 μήνες από την παράδοση του M/T Epanastasea στην Εταιρεία έως την ολοκλήρωση της πώλησης αναμένεται να ανέλθει στο 400%.
Επιπλέον, το καθαρό ταμειακό πλεόνασμα από την πώληση του M/T Epanastasea και την απόκτηση του M/V Exelixsea υπολογίζεται περίπου στα 18 εκατ. δολάρια.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Από την εισαγωγή μας στο Nasdaq και την αύξηση κεφαλαίου της Εταιρείας πριν περίπου ένα χρόνο, πραγματοποιήσαμε επιτυχώς μια σειρά κερδοφόρων συναλλαγών, με συνολικά κέρδη ύψους 50 εκατ. δολαρίων ενώ παράλληλα αυξήσαμε την μεταφορική μας ικανότητα σχεδόν στο ένα εκατομμύριο DWT χωρίς να αραιώσουμε τους μετόχους μας.
Επιπλέον, έχουμε διανείμει συνολικά 1,15 δολάρια μέρισμα ανά μετοχή, το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 45% μερισματική απόδοση βάσει της πρόσφατης τιμής της μετοχής μας.
Οι εξαιρετικά κερδοφόρες αγοραπωλησίες τεκμηριώνουν την ικανότητά μας να δημιουργούμε σημαντικές αποδόσεις και παραμένουμε προσηλωμένοι στην περαιτέρω ανάπτυξη της United μέσω στρατηγικών αγοραπωλησιών με στόχο την ενίσχυση της αξίας των μετόχων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr