Συγκεκριμένα, στην έκθεση του οίκου αναφέρεται ότι η ελληνική Dynacom, έχει παραγγείλει 2 VLCCs από το ναυπηγείο New Times Shipbuilding και 8 kamsarmaxes από το Huangpu Wenchong.
Τα kamsarmaxes θα είναι χωρητικότητας 85,000 dwt έκαστο και θα παραδοθούν μεταξύ του 2025 και του 2027, ενώ τα VLCCs έχουν μεταφορική ικανότητα 300.000 dwt έκαστο και θα παραδοθούν το 2026.
Η τιμή για κάθε kamsarmax ανέρχεται στα 37 εκατ. και για τα VLCC 115 εκατ. δολάρια. έκαστο.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία είχε κάνει και παραγγελία για 10+4 LR2 τον Απρίλιο.
Πηγή: Allied
Αναφορικά με τον τομέα των πλοίων μεταφοράς αερίου, μόνο η Avance Gas έθεσε παραγγελίες στο CIMC για τιμή ελαφρώς χαμηλότερη από κάποιες συμφωνίες που είχαν μπει σε νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία πρόσφατα για πλοία παρόμοιας χωρητικότητας.
Τέλος, στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, 14 feeders έχουν μπει στο βιβλίο παραγγελιών σε κινεζικά ναυπηγεία, όλα διπλού καυσίμου με δυνατότητα κίνησης με μεθανόλη.
Συνολικά η Allied καταγράφει πάνω από 50 παραγγελίες για νεότευκτα την προηγούμενη εβδομάδα που θα μπορούσαν να είναι και περισσότερες, αν ισχύσουν οι όροι για παραπάνω πλοία στα συμβόλαια.
Γεωργία Σαμπαζιώτη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr