Πιο συγκεκριμένα η Seatankers Management φαίνεται ότι βρίσκεται πίσω από μια παραγγελία για 4+4 kamsarmaxes στο ναυπηγείο Qingdao Yangfan, με την τιμή να υπολογίζεται στα 33 εκατ. δολάρια έκαστο και την παράδοση να υπολογίζεται το 2025 και το 2026.
Επιπλέον η κινεζική Fortune Ocean Shipping παρήγγειλε 4 ακόμα kamsarmaxes, στο ναυπηγείο Hengli Heavy Industries, με την τιμή για το καθένα να ανέρχεται στα 32,5 εκατ. δολάρια.
Στον τομέα των ultramaxes, η τουρκική ναυτιλιακή Densay, πρόσθεσε και άλλα πλοία μεταφορικής ικανότητας 63,000 dwt στην παραγγελία της, φτάνοντας τα στα 8, στα ναυπηγεία CSSC Jinling, New Dayang και Nantong Xiangyu.
Η τιμή ανά πλοίο υπολογίζεται στα 32 εκατ. δολάρια με τις παραδόσεις να υπολογίζονται μεταξύ του 2025 και του 2026.
Στον τομέα των δεξαμενόπλοιων η καναδέζικη Algoma Tankers παρήγγειλε 4 παγοθραυστικά μεταφορικής ικανότητας 37,000 dwt στο ναυπηγείο Hyundai Mipo, που αναμένεται να παραδοθούν μέσα στο 2025.
Ακόμα, η SteelShips παρήγγειλε στο K Shipbuilding δύο πλοία με σύστημα scrubber, μεταφορικής ικανότητας 50,000 dwt MRs(Medium Range).
Σημειώνεται ότι τα πλοία θα λειτουργούν με διπλό καύσιμο, εκ των οποίων το ένα είναι το LNG, θα κοστίσουν 46,3 εκατ. το ένα και θα παραδοθούν το 2025.
Γράφημα της Banchero Costa για τις τιμές νεότευκτων (μεταβολές σε επίπεδο μήνα 1η στήλη, σε επίπεδο έτους δεύτερη στήλη).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr