Πιο συγκεκριμένα:
- Τα έσοδα ανήλθαν σε 41,9 εκατ. δολάρια από 45,4 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2022
- Τα κέρδη ανήλθαν σε 28,8 εκατ. δολάρια ή 4,11 δολάρια ανά μετοχή από 29,9 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2022
- Τα προσαρμοσμένα κέρδη ήταν 21,7 εκατ. δολάρια ή 3,10 δολάρια ανά μετοχή
- Τα προσαρμοσμένα EBITDA ήταν 26 εκατ. δολάρια από 31,1 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2022
-
Κατά μέσο όρο 17 πλοία ήταν σε λειτουργία στο τρίμηνο και απέφεραν ημερήσιο ναύλο κατά μέσο όρο 29,231 δολάρια το καθένα.
-
Επίσης το ΔΣ της εταιρείας ανακοίνωσε διανομή μερίσματος 0,50 δολάρια ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο
Επίσης στις 6 Απριλίου η εταιρεία παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο της «Gregos ένα οικολογικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 2,800 teu από το ναυπηγείο Hyundai Mipo στη Νότια Κορέα, για το οποίο μάλιστα η εταιρεία εξασφάλισε συμβόλαιο χρονοναύλωσης για 36 μήνες με την Asyad Lines.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas, σχολίασε: «Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου και μέχρι τα μέσα Μαΐου του 2023, οι τιμές ναύλωσης των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, παρουσίασαν μια αύξηση 15-20% σε σύγκριση με τα χαμηλά επίπεδα που είχαν επιτευχθεί, για τα περισσότερα τμήματα, τον Φεβρουάριο του 2023.
Κατά την ίδια περίοδο, καταφέραμε να ξαναναυλώσουμε δύο από τα πλοία μας, των οποίων τα συμβόλαια έληξαν για μακροχρόνιες ναυλώσεις δύο-τριών ετών σε τιμές υψηλότερες από τις αρχικά αναμενόμενες, αντανακλώντας την ανθεκτικότητα της αγοράς και την προφανή πεποίθηση των ναυλωτών ότι τα πλοία τροφοδοσίας θα είναι σε θα είναι σε ανεπάρκεια».
Πρόσθεσε ακόμα, πως «αυτό είναι πιθανόν να αντανακλά το γεγονός ότι, ενώ το συνολικό βιβλίο παραγγελιών του στόλου διαμορφώνεται περίπου στο 30%, το βιβλίο παραγγελιών για πλοία με χωρητικότητα μικρότερη των 6.000 teu, δηλαδή το τμήμα που δραστηριοποιούμαστε κατά βάση, είναι περίπου 11%.
Το τελευταίο γεγονός σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο ποσοστό των πλοίων που είναι ηλικίας 20+ υποδηλώνουν ότι ο στόλος θα μπορούσε ακόμη και να συρρικνωθεί σε αυτό το τμήμα.
Φυσικά, όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν, τα μεγαλύτερα πλοία καθιερώνουν το συνολικές τάσεις στην αγορά, αλλά, παρ’ όλα αυτά, η καλύτερη δυναμική της προσφοράς για τα feeder και πλοία μεσαίου μεγέθους θα πρέπει να παρέχει κάποιο βαθμό άνεσης στους πλοιοκτήτες όπως η Euroseas.
Η μεγαλύτερη άνεση για την Euroseas, ωστόσο, έγκειται στην κάλυψη των ναυλώσεών μας, η οποία εκτείνεται σε μεγάλο βαθμό σε 2025 και ανέρχεται σε περίπου 400 εκατ. δολάρια σε συμβολαιοποιημένα έσοδα.
Όσον αφορά την κάλυψη, ο στόλος μας είναι συμβεβλημένος σε ποσοστό άνω του 90% για το υπόλοιπο του 2023 και σε ποσοστό άνω του 65% για το 2024.
Τα συμβεβλημένα έσοδα μόνο για το 2023 και το 2024 αναμένεται να δημιουργήσουν κέρδη που θα υπερβαίνουν τα 20 δολάρια ανά μετοχή, τα οποία θα αυξηθούν περαιτέρω από τα έσοδα από τις αχαρτογράφητες ακόμη ημέρες μας.
Παραμένουμε επικεντρωμένοι στην αποτελεσματική λειτουργία του στόλου μας, στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και στη λήψη την παράδοση των υπόλοιπων οκτώ νεότευκτων πλοίων μας και ταυτόχρονα αναζητούμε επενδυτικές ευκαιρίες με ελάχιστο κίνδυνο υπολειμματικής αξίας, που θα είναι αυξητικές για το κέρδη μας.
Ταυτόχρονα, συνεχίζουμε να ανταμείβουμε τους μετόχους μας, δίνοντας 0,50 δολάρια ανά μετοχή τριμηνιαίο μέρισμα και εκτελώντας το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών μας, το οποίο πιστεύουμε ότι αποτελεί μία από τις καλύτερες επενδυτικές ευκαιρίες, καθώς οι μετοχές μας διαπραγματεύονται σε λιγότερο από το μισό της εσωτερικής τους αξίας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr