Πιο συγκεκριμένα, για το πρώτο τρίμηνο του 2023:
- Tα έσοδα ήταν 11,6 εκατ. δολάρια
- Τα έσοδα από χρονοναυλώσεις 9,2 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 139% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022
- Τα κέρδη ανήλθαν στα 8,7 εκατ. δολάρια αύξηση 12,4 εκατ. δολάρια σε σχέση με το έλλειμα των 3,7 εκατ. του 2022.
- Τα κέρδη ανά μετοχή ήταν 0,81 δολάρια σε σχέση με το έλλειμα ανά μετοχή 0,34 δολάρια το 2022
- Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανλήλθαν στα 4,2 εκατ. δολάρια και αυξήθηκαν κατά 4,9 εκατ. δολάρια σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023
Nα σημειωθεί επίσης ότι η εταιρεία πούλησε το παλαιότερο δεξαμενόπλοιό της «Pyxis Malou» για 24,8 εκατ. δολάρια και είχε καθαρά κέρδη 8 εκατ. δολάρια.
Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται πλέον από 4 MRs με έτος κατασκευής το 2013-2017
Ο Βαλέντιος Βαλέντης, Πρόεδρος και CEO της εταιρείας σχολίασε:
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Η ανθεκτική οικονομική δραστηριότητα, παρά τις πιέσεις της ύφεσης, και η αυξανόμενη κινητικότητα σε πολλά μέρη του κόσμου έχουν οδηγήσει σε σταθερή ζήτηση για καύσιμα μεταφορών.
Η δραστηριότητα ναύλωσης για δεξαμενόπλοια παραμένει ισχυρή και οι αξίες του ενεργητικού σε υψηλά επίπεδα, αντανακλώντας την προσδοκία για θετικές προοπτικές για τον κλάδο.
Μετά την πώληση του πλοίο μας με έτος κατασκευής το 2009 σε ιστορικά υψηλή τιμή το Μάρτιο, αυτή τη στιγμή έχουμε στόλο αποτελούμενο από τέσσερα οικολογικά και «μοντέρνα» MRs (Medium Range).
Mέσα στο τρίμηνο ο ημερήσιος ναύλος για κάθε πλοίο μας υπερδιπλασιάστηκε στα 23,508 δολάρια σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Η θετική δυναμική συνεχίστηκε την άνοιξη του 2023, υποδεικνύοντας άλλη μια σταθερή χρονιά. Από τις 11 Μαΐου 2023, το 70% των διαθέσιμων ημερών στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 για τα MR μας είχε κρατηθεί με εκτιμώμενο μέσο ημερήσιο ναύλο 29.160 δολάρια ανά πλοίο».
Ακόμα προβλέπει παρά τις πιέσεις να παραμείνουν οι υψηλές τιμές στα ναύλα των δεξαμενόπλοιων, λόγω της ζήτησης που υπάρχει μετά το εμπάργκο της Ε.Ε στη Ρωσία και το πλαφόν, αλλά και της ζήτησης εκ μέρους Κίνας και της κατάστασης που θα δημιουργηθεί μετά τις περικοπές στην παραγωγή του OPEC+.
Αναφέρει επίσης ότι η εταιρεία αναμένει την πτώση στις τιμές των δεξαμενόπλοιων προκειμένου να επεκτείνει το στόλο της, στοχεύοντας κυρίως στην αγορά οικολογικών MRs, μέχρι 10 έτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr