Όπως σημείωσε, το κέρδος ήταν της τάξης των 200 εκ. ευρώ, καθώς μετά την πανδημία, ο Πειραιάς ξαναβρίσκει τους ρυθμούς του.
Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι πέρσι από το λιμάνι του Πειραιά πέρασαν 700 κρουαζιερόπλοια, κοντά στα νούμερα του 2019, ενώ το home porting αυξήθηκε κατά 50% το 2022 στο σύνολο της κρουαζιέρας. Φέτος αυτό το ποσοστό εκτιμάται ότι θα ανέβει στο 80%, καθώς 630 κρουαζιερόπλοια θα χρησιμοποιήσουν τον Πειραιά ως σημείο εκκίνησης του ταξιδιού τους. Ο κ. Yu αναφέρθηκε επίσης στην διεύρυνση δύο terminals του λιμανιού σε μήκος 400 μέτρων, έργο που θα ολοκληρωθεί σε 2-3 χρόνια και το οποίο, όπως είπε, θα δώσει τη δυνατότητα στο λιμάνι να υποδέχεται πλέον τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια με όλες τις χωρητικότητες.
Όλα αυτά τα στοιχεία μαζί με την κίνηση των ferries και τα κοντέινερ που διακινούνται έχουν οδηγήσει τον Πειραιά να διεκδικεί την 4η θέση στην Ευρώπη μαζί με τη Βαλένθια, ενώ στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται λιμάνια της βόρειας Ευρώπης.
Ο κ. Yu αναφέρθηκε και στις δράσεις κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας, λέγοντας ότι ο όμιλος έχει παραχωρήσει 8.000 τ.μ. στην πόλη του Πειραιά και με δικές του δαπάνες ετοιμάζεται παιδική χαρά, ενώ έχει δωρίσει και 13.000 τ.μ. στο Υπουργείο Πολιτισμού μέσα στον χώρο του λιμένος, όπου με ευρωπαϊκά κονδύλια ύψους 18 εκ. ευρώ θα δημιουργηθεί υποβρύχιο μουσείο.
Τέλος, διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία σέβεται τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς της Ευρώπης, προσπαθώντας να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, χρησιμοποιώντας LNG και καθαρά καύσιμα, όπως ο ηλεκτρισμός.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr