Η εταιρεία που ειδικεύεται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, δημοσίευσε χθες (21/3) φωτογραφίες από το πλοίο διπλού καυσίμου, χωρητικότητας 2.000 teu, που έχει παραγγείλει, το οποίο μπορεί να κινηθεί είτε με μεθανόλη, είτε με VLSFO (ναυτιλιακό κάυσιμο με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο), ένα πλοίο ορόσημο που «άνοιξε το δρόμο» για παρόμοιες παραγγελίες πλοίων μεθανόλης στα ναυπηγεία της Ασίας.
Η Maersk παρήγγειλε το εν λόγω πλοίο πριν από δύο χρόνια και θα το παραλάβει φέτος από το ναυπηγείο Hyundai Mipo.
{https://twitter.com/Maersk/status/1638088122478075904}
«Είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόοδο που έχει συντελεστεί στο εγχείρημά μας. Έχουμε ολοκληρώσει όλα τα βήματα που σχετίζονται με το σχεδιασμό και η παραγωγή προχωρά με πλήρη ταχύτητα με την παράδοση να αναμένεται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Ήταν ένα τεράστιο έργο, αλλά το πετύχαμε λόγω της σωστής συνεργασίας τόσο εσωτερικά στη Maersk όσο και με τους εξωτερικούς μας εταίρους», δήλωσε ο Ola Jakobsen, επικεφαλής τεχνολογίας στόλου στη Maersk.
Η Maersk έχει παραγγείλει επίσης και μια σειρά από πλοία διπλού καυσίμου χωρητικότητας 16,000 teu σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας.
Να σημειωθεί, όπως έχουμε αναλύσει και σε προηγούμενο ρεπορτάζ, πως πλέον δεν είναι μόνο οι εταιρείες που ειδικεύονται στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων που προτιμούν τη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο, αλλά και οι εταιρείες με στόλο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου αλλά και δεξαμενόπλοιων, ενώ πολλά είναι και τα ονόματα που προστίθενται από το χώρο της κρουαζιέρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr