Συγκεκριμένα πρόκειται για το Jinhai Intelligent Manufacturing, που προηγουμένως είχε την ονομασία Jinhai Heavy Industries, το οποίο προσπαθεί να νοικιάσει την έκτασή του σε ένα άλλο κινέζικο ναυπηγείο.
Το Jinhai που βρίσκεται στην επαρχία Zhejiang, είχε βάλει «λουκέτο» λόγω τεράστιων χρεών που επιβάρυναν τη μητρική του εταιρεία HNA Group. Την τελευταία φορά που παρέδωσε κάποιο νεότευκτο πλοίο ήταν το 2019, δηλαδή πριν από μια τετραετία.
Το συγκεκριμένο ναυπηγείο, που άνοιξε το 2005, έχει οκτώ προκυμαίες και στις υπηρεσίες του περιλαμβάνεται και η κατασκευή νεότευκτων αλλά και η επισκευή πλοίων.
Στην πιο μεγάλη του προκυμαία, μπορούν να κατασκευαστούν bulkers τύπου valemax, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου megamax, ή VLCCs.
H Κίνα έχει δει πολλά ναυπηγεία, που άνοιξαν κατά τη διάρκεια της «ναυτιλιακής έκρηξης» την περίοδο 2003-2008 να ανοίγουν εκ νέου μέσα στο τελευταίο 12μηνο, όπως το STX Dalian, που μετονομάστηκε σε Hengli Heavy Industries, το Weihai Samjin, αλλά και το Rongsheng Heavy Industries, που μετονομάζεται σε SPS Shipyard.
Σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο Braemar, η χρονιά 2021-2022 έχει καταγραφεί ως η πιο ενεργή περίοδος για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία μετά από τα μεγάλα «μπαμ» της περιόδου 2006-2008 και 2013-2015.
Ακόμα στην ανάλυση της Braemar σημειώνεται ότι η παγκόσμια χωρητικότητα των ναυπηγείων έχει συρρικνωθεί κατά 1/3 σε σχέση με το 2010, κάτι που δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών και αυξάνει την ανάγκη για την επαναλειτουργία κλειστών ναυπηγείων όπως το Jinhai.
Χωρητικότητα ναυπηγείων στην Κίνα, Ιαπωνία και Νότια Κορέα από το 2008 έως το 2022, με νούμερα σε γιάρδες
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr