Πιο συγκεκριμένα, για το δ' τρίμηνο του 2022, τα κέρδη ανέρχονται στα 218,4 εκατ. δολάρια σε σχέση με το έλλειμμα των 34 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Συνολικά για το 2022, τα κέρδη έφτασαν τα 387,9 εκατ. δολάρια συγκριτικά με το έλλειμμα 133,5 εκατ. δολαρίων για το σύνολο του 2021.
Ακόμα τα EBITDA του δ' τριμήνου ανέρχονται στα 254,3 εκατ. και του 2022 στα 549,1 εκατ. δολάρια.
Η ρευστότητα της ναυτιλιακής μέχρι τις 31/12 ήταν 541,1 εκατ. δολάρια.
Σημαντικές πωλήσεις αλλά και ενίσχυση στόλου
Αναφορικά επιπλέον έσοδα της εταιρείας, στο δ' τρίμηνο πούλησε ένα MR κατασκευασμένο το 2008, έναντι 14 εκατ. δολαρίων, ενώ έχει συμφωνήσει να πουλήσει ένα αντίστοιχο πλοίο στο α' τρίμηνο του 2023, που θα αποφέρει στην εταιρεία άλλα 14 εκατ. δολάρια.
Συνολικά μέσα στο 2022, η International Seaways πούλησε ή έδωσε για ανακύκλωση 8 δεξαμενόπλοια με μέσο όρο ηλικίας τα 16,5 έτη.
Τα δύο από τα οκτώ ήταν Panamaxes, τα 4 handysizes και τα 2 ήταν τα παραπάνω MR.
Συνολικά αποκόμισε από τις πωλήσεις περίπου 68 εκατ. δολάρια.
Όσον αφορά τις παραγγελίες της σε νεότευκτα, αυτές αφορούν τρία VLCCs διπλού καυσίμου, εκ των οποίων το ένα θα παραδοθεί μέσα στο μήνα και τα άλλα δύο μέσα στο α' τρίμηνο.
Αξίζει να σημειωθεί πως με το που παραδοθούν η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες χρονοναυλώσεων για επτά έτη με ένα πετρελαϊκό κολοσσό.
Ποντάρουμε στην αυξανόμενη ζήτηση των δεξαμενόπλοιων
Ο Πρόεδρος και CEO της International Seaways, Lois K. Zabrocky, σημείωσε μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων:
«Το 2022, ήταν μία εκπληκτική χρονιά για την Seaways, κατά την οποία ενδυναμώσαμε την οικονομική μας επιφάνεια και καταφέραμε να διανείμουμε και σημαντικό μέρισμα στους μετόχους μας.
Καταφέραμε να πετύχουμε έσοδα ρεκόρ, λόγω της στρατηγικής μας, βάση της οποίας έχουμε χτίσει έναν ισχυρό στόλο δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου και product tankers.
Ανακοινώνουμε τη διανομή μερίσματος 2 δολαρίων ανά μετοχή, έχοντας μοιράσει συνολικά στους μετόχους μας πάνω από 280 εκατ. δολάρια από το 2020.
Είμαστε σε καλή θέση για να συνεχίσουμε την ανοδική μας πορεία και αναμένουμε τη συνεχή μας ενδυνάμωση στην αγορά με βάση την αυξανόμενη ζήτηση και την υψηλότερη χρήση δεξαμενόπλοιων από το μεταβαλλόμενο παγκόσμιο εμπόριο ενέργειας, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βιβλίο παραγγελιών της 30ετίας.
Αναμένουμε ότι οι βραχυπρόθεσμοι καταλύτες θα συνεχίσουν να αυξάνουν τα κέρδη των δεξαμενόπλοιων, συμπεριλαμβανομένων των κυρώσεων στο ρωσικό πετρέλαιο και της επαναλειτουργίας της Κίνας.
Η λειτουργική μας μόχλευση μας δίνει τη δυνατότητα να κεφαλαιοποιήσουμε αυτές τις τάσεις.
Σε επίπεδο ανανέωσης του στόλου μας προσβλέπουμε στην παράδοση τριών LNG VLCC διπλού καυσίμου το πρώτο εξάμηνο του 2023, τα οποία όχι μόνο θα μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα σήμερα, αλλά ανταποκρίνονται και στη συμμόρφωση με με τους αναμενόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς στο μέλλον», κατέληξε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr