Αρχικά το Hyundai Samho ανακοίνωσε παραγγελίες ύψους 2,05 δισ δολαρίων, για 12 μεγάλα boxships, που χρησιμοποιούν ως καύσιμο τη μεθανόλη και αναμένεται να παραδωθούν μέχρι το τέλος του 2026.
Το ναυπηγείο ωστόσο δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμη ποιες ναυτιλιακές έχουν θέσει τις παραγγελίες.
Η ανάλυση ενός από τους κορυφαίους νηογνώμονες στον κόσμο, του DNV, υποστηρίζει ότι η μεθανόλη ήταν το δεύτερο σε προτίμηση εναλλακτικό καύσιμο στις παραγγελίες νεότευκτων μέσα στο 2022 μετά το LNG, με 35 πλοία να έχουν μπει στο βιβλίο παραγγελιών.
Στο μεταξύ το αντίπαλο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries ανακοίνωσε σήμερα ότι ανέλαβε μια παραγγελία ύψους 495 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή δύο πλοίων LNG για λογαριασμό εταιρείας από την Ωκεανία. Ακόμα αποκάλυψε ότι θα παραδόσει τα νεότευκτα μέχρι τις αρχές του 2027.
Με τις παραπάνω παραγγελίες τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας φτάνουν στα όριά τους σε όρους πληρότητας για την επόμενη τριετία, με τον κυριότερο όγκο που ιεραρχείται να αποτελείται από πλοία LNG και εμπορευματοκιβωτίων και τις ναυτιλιακές εταιρείες που κατέχουν bulker και δεξαμενόπλοια να έρχονται σε δεύτερη μοίρα, ιδιαίτερα στα κορυφαία ναυπηγεία της χώρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr