Πιο συγκεκριμένα, η Cargill συμφώνησε με τον εμπορικό οίκο Mitsui&Co να παραγγείλει δύο kamsarmax bulkers στο Ιαπωνέζικο ναυπηγείο Tsuneishi, με την τιμή για τα πλοία να μην έχει γίνει ακόμη γνωστή.
Τα ιαπωνέζικα ναυπηγεία αναμένουν περαιτέρω παραγγελίες σε bulkers που κινούνται με μεθανόλη, με τη ναυτιλιακή Pacific Basin από το Hong Kong να είναι πιθανά από τους πρώτους που θα το πράξουν.
Η Pacific Basin δουλεύει με τα ναυπηγεία Mitsui & Co και Nihon, το μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο της Ιαπωνίας, για τις πρώτες της παραγγελίες σε πλοία που κινούνται με μεθανόλη και πρόκειται να ανακοινωθούν σύντομα.
Nα σημειωθεί ότι σύμφωνα με την ανάλυση της DNV η μεθανόλη ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή εναλλακτικού καυσίμου για παραγγελίες νεότευκτων πέρυσι μετά το LNG, με παραγγελίες 35 πλοίων, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 82 πλοία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr