Πιο συγκεκριμένα, στο εξεταζόμενο διάστημα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες προχώρησαν στην αγορά 111 φορτηγών πλοίων και 103 δεξαμενόπλοιων, αξίας 2,4 δισ. και 2,3 δισ. αντίστοιχα, ενώ μεταξύ άλλων αγόρασαν και τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), τρία υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και δύο άλλης κατηγορίας.
Βάσει των στοιχείων της Allied Shipbroking σε παγκόσμιο επίπεδο, συνολικά αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 1.603 πλοία η συνολική αξία των οποίων ανήλθε στα 34,622 δισ. δολάρια.
Οι Έλληνες εφοπλιστές, έχουν δώσει το 13,8% των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί μέχρι τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων και έχουν αποκτήσει το 13,8% των μεταχειρισμένων πλοίων.
Βάσει των στοιχείων, μετά τους Έλληνες πλοιοκτήτες, στη δεύτερη θέση ακολουθούν οι Κινέζοι με 3,092 δισεκατομμύρια δολάρια για 182 πλοία εκ των οποίων 110 είναι φορτηγά αξίας 1,8 δισ., 49 δεξαμενόπλοια, αξίας 903,6 εκατ., δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 80 εκατ. και πέντε υγραεριοφόρα αξίας 29,5 εκατ.
Η Τουρκία, παραμένει στην τρίτη θέση, με 801,5 εκατομμύρια για 57 πλοία εκ των οποίων 25 φορτηγά, 23 δεξαμενόπλοια, τέσσερα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίών και τρία υγραεριοφόρα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr