Η Peel Ports, ιδιοκτήτρια του Port of Liverpool, ισχυρίστηκε ότι η ένωση Unite είχε απορρίψει μια προσφορά αύξησης 11%, το υψηλότερο ποσοστό προσφοράς αμοιβής από οποιονδήποτε όμιλο λιμένων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία αμφισβήτησε επίσης την απόφαση του σωματείου να μην θέσει την προσφορά σε επίσημη ψηφοφορία.
Ο επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής της Peel Ports, David Huck, δήλωσε: «Δεδομένου ότι τώρα έχουμε βελτιώσει την προσφορά μας έξι φορές και η Unite έχει μπλοκάρει συνεχώς τη συμμετοχή της ACAS για να βοηθήσει στη διαιτησία, πρέπει να αναρωτηθείτε εάν η ένωση θέλει πραγματικά να επιλύσει αυτήν την επιζήμια εργασιακή δράση».
Η Unite είχε διαφορετική άποψη, υποστηρίζοντας ότι οι Peel Ports είχαν αρνηθεί μια συμφωνία την οποία επεξεργάζονταν τα δύο μέρη με καλή πίστη.
Η γενική γραμματέας της Unite, Sharon Graham, δήλωσε ότι η ομάδα της Unite διαπραγματεύτηκε με την Peel Ports, αλλά οι συνομιλίες κατέληξαν σε φάρσα. «Η αναξιόπιστη συμπεριφορά της Peel Ports και οι προσπάθειές της να απειλήσει το εργατικό δυναμικό απλώς κλιμακώνουν τη διαμάχη».
Κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης διαμάχης, η Peel Ports εξέδωσε ειδοποιήσεις απόλυσης σε 132 εργαζόμενους, μια πρωτοβουλία που είχε προταθεί και απορριφθεί στο παρελθόν και μια κίνηση που η Unite είπε ότι δεν έχει επιχειρηματική λογική.
Μια άλλη απεργία δύο εβδομάδων ξεκίνησε λοιπόν στις 24 Οκτωβρίου, επηρεάζοντας τις λειτουργίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr