Η τελευταία παραγγελία επεκτείνει το συνολικό βιβλίο παραγγελιών νεότευκτων πλοίων διπλού καυσίμου της Maersk που μπορούν να κινούνται με μεθανόλη σε 19. Η Maersk δήλωσε ότι τα νέα πλοία χωρητικότητας 17.000 teu θα αντικαταστήσουν την υπάρχουσα χωρητικότητα στον στόλο της όταν παραδοθούν το 2025.
Η Maersk είπε ότι όταν και τα 19 πλοία κατά παραγγελία ενταχθούν στον στόλο και αντικαταστήσουν τα παλαιότερα πλοία, η ετήσια εξοικονόμηση CO2 θα είναι περίπου 2,3 εκατομμύρια τόνοι.
Η παραγγελία ενισχύει περαιτέρω τη δέσμευση της Maersk για τη μεθανόλη ως οδό προς τη ναυτιλία μηδενικών εκπομπών, μετά από παραγγελία οχτώ πλοίων με μεθανόλη χωρητικότητας 16.000 teu στο ναυπηγείο HHI το 2021. Αυτά τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν από το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Maersk έχει επίσης υπογράψει τουλάχιστον μία συμφωνία προμήθειας πράσινων καυσίμων μεθανόλης και έχει συμμετάσχει σε συνεργασία για τη δημιουργία του πρώτου εργοστασίου ηλεκτρονικής μεθανόλης στη Νοτιοανατολική Ασία.
Η μεθανόλη προσφέρει ένα πλήρες μονοπάτι απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές στη ναυτιλιακή βιομηχανία μέσω της χρήσης ηλεκτρονικής μεθανόλης που δημιουργείται με χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας.
Τα πλοία που κινούνται με μεθανόλη έχουν ήδη εισέλθει στον παγκόσμιο στόλο, συμπεριλαμβανομένης της σειράς δεξαμενόπλοιων 50.000 dwt της Proman Stena Bulk, τα οποία ήδη έχουν μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 15% χρησιμοποιώντας συμβατική μεθανόλη σε σύγκριση με βαρέα καύσιμα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr