Η έκθεση διαπίστωσε ότι οι ετήσιες εκπομπές CO2 από τον στόλο NAWT και τα λιμάνια της Βόρειας Αμερικής εκτιμήθηκαν σε 66 εκατομμύρια τόνους το 2018. Ωστόσο, η παραγωγή πράσινης μεθανόλης που θα απαιτηθεί για την αντικατάσταση του καυσίμου ντίζελ στον στόλο NAWT είναι περιορισμένη.
Δανικός ναυτιλιακός κολοσσός θα μπορούσε να συμβάλει στην αύξηση της παραγωγής καθώς ανακοίνωσε μια επένδυση σε εγκαταστάσεις στο Τέξας για την παραγωγή πράσινης μεθανόλης.
Η ανάλυση έδειξε ότι ο στόλος των υπεράκτιων σκαφών υποστήριξης και οι στόλοι ρυμουλκών και σκαφών ώθησης στην ενδοχώρα αποτελούν σχεδόν το 50% των συνολικών εκπομπών που σχετίζονται με τη ναυτιλία της Βόρειας Αμερικής. Προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές και να επιτευχθεί ο στόχος του καθαρού μηδενισμού έως το 2050, η έκθεση επισημαίνει την αντικατάσταση καυσίμου ως την κύρια οδό.
Το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ως ένα από τα εναλλακτικά καύσιμα, σημειώνει ήδη πρόοδο στον στόλο NAWT και η μεθανόλη υποστηρίζεται επίσης από τη Maersk, η οποία έχει εμπορικές σχέσεις με επιχειρηματίες NAWT, αναφέρει η έκθεση.
Τέλος, η έκθεση θέτει τον Κόλπο του Μεξικού των ΗΠΑ στο επίκεντρο ως μια περιοχή με άφθονη ανανεώσιμη ενέργεια και συγκεντρωμένες εκπομπές CO2 που αποτελούν απαραίτητη εισροή για την παραγωγή καυσίμων καθαρού μηδενισμού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr