Ο συνδυασμός αυτός θα δημιουργήσει έναν διαχειριστή δεξαμενόπλοιων με αναμενόμενη κεφαλαιοποίηση άνω των 4 δισ. δολαρίων με βάση τις αγοραίες αξίες των αντίστοιχων εταιρειών από τις 8 Ιουλίου 2022, προσαρμοσμένες για τις μετοχές της Euronav που κατέχει αυτή τη στιγμή η Frontline. Επιπλέον, θα έχει έναν συνδυασμένο στόλο 146 πλοίων που θα περιλαμβάνει 68 VLCC, 56 Suezmaxes, 20 LR2/Aframaxes και 2 μονάδες FSO. Όπως εξηγήθηκε, ο όμιλος θα έχει τώρα «τη διαχείριση, τις δυνατότητες, τους πόρους και την κλίμακα για να αξιοποιήσει με επιτυχία τις ευκαιρίες που παρουσιάζει η νέα εποχή στον κλάδο της βιώσιμης ναυτιλίας».
Με τις συμπληρωματικές πλατφόρμες, την οικονομική του δύναμη και τις δεξιότητές του, ο συνδυασμένος όμιλος θα είναι σε καλή θέση για να παρέχει καθαρές και βιώσιμες λύσεις μεταφοράς πετρελαίου σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Και οι δύο οντότητες έχουν θέσει φιλόδοξους στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές που θα βελτιωθούν περαιτέρω μέσω αυτού του συνδυασμού.
Ενόψει των ραγδαίων τεχνολογικών αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιοποίησης και της υιοθέτησης νέων «καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα», ο νέος όμιλος θα είναι σε θέση να κινητοποιήσει περισσότερους πόρους και να επιτύχει ουσιαστική κλίμακα για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και ευκαιρίες από την ενεργειακή μετάβαση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr