Η απόδοση μόνο στις 18 Ιουνίου έφτασε στο υψηλό μιας ημέρας των 142.500 TEU. Τα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Μεταφορών της Κίνας (MOT) κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στις 27 Ιουνίου.
Ο γενικός διευθυντής του τμήματος υπηρεσιών μεταφορών του MOT Cai Tuanjie είπε ότι όλα τα τμήματα του υπουργείου συνεργάζονται με τις αρχές στη Σαγκάη και τις κοντινές επαρχίες για να επιταχύνουν τις εργασίες και την παραγωγή στον τομέα της εφοδιαστικής και των μεταφορών.
Μιλώντας στην ίδια ενημέρωση, ο αναπληρωτής υπουργός Zhao Chongjiu είπε: «Αναμένεται ότι το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ο όγκος διακίνησης εμπορευμάτων μέσω των εθνικών σιδηροδρόμων, των θαλάσσιων μεταφορών και ταχυδρομικής μεταφοράς θα υπερβεί το επίπεδο της ίδιας περιόδου το 2019.» Ενώ η διαθεσιμότητα φορτηγών ήταν περιορισμένη λόγω κατά τη διάρκεια του lockdown, ο Zhao είπε ότι αυτό έχει βελτιωθεί.
Σημείωσε, «το τρέχον εθνικό δίκτυο μεταφορών είναι γενικά ομαλό, οι εθνικές οδικές αρτηρίες και οι πλωτές οδούς των λιμανιών παραμένουν ανοιχτές και δεν υπάρχουν προσωρινά κλειστοί σταθμοί διοδίων ταχείας κυκλοφορίας και περιοχές εξυπηρέτησης».
Ο Zhao πρόσθεσε ότι στις 24 Ιουνίου, η κίνηση φορτηγών στον αυτοκινητόδρομο έφτασε τα 7,48 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 18,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019.
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στα μεγάλα λιμάνια της Κίνας αυξήθηκε επίσης κατά περισσότερο από 2% από έτος σε έτος το πρώτο εξάμηνο του 2022, φτάνοντας τα 124 εκατομμύρια TEU.
Ο Cai είπε ότι θα καταβληθούν προσπάθειες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της φόρτωσης και του εκτελωνισμού σε λιμένες και σιδηροδρομικές γραμμές σε σημαντικές περιοχές, όπως το Δέλτα του ποταμού Yangtze και το Δέλτα του ποταμού Pearl.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr