Η MSC φέρεται να έχει παραγγείλει δέκα πλοία χωρητικότητας 8.100 TEU και δέκα πλοία χωρητικότητας 11.400 TEU στους New Times, μόλις μια εβδομάδα μετά τη συμφωνία για μακροχρόνιες ναυλώσεις με τρεις Ιάπωνες παρόχους χωρητικότητας για τέσσερα πλοία χωρητικότητας 23.000 TEU.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η μεγαλύτερη παραγγελία για το ναυπηγείο New Times από το έτος ίδρυσής του το 2000. Με αυτά τα 20 πλοία, ο τρέχων αριθμός παραγγελιών για πλοία διπλού καυσίμου στη New Times έχει φτάσει τα 51 πλοία, με συνολικά 7,57 εκατομμύρια dwt, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση μεταξύ των κινεζικών ναυπηγείων .
Η τελευταία παραγγελία αποδεικνύει ότι η MSC φαίνεται να είναι πιο διατεθειμένη να επενδύσει σε καύσιμα LNG. Προηγουμένως, τα νέα πλοία που παρήγγειλε η MSC ήταν συχνά έτοιμα για LNG. Τον Μάιο του 2021, η MSC υπέγραψε σύμβαση ναύλωσης για 11 νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.300 TEU που κινούνται με LNG με την Eastern Pacific Shipping (EPS), πλοιοκτήτη από τη Σιγκαπούρη. Αυτά τα πλοία, που κατασκευάζονται από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries και Hyundai Samho Heavy Industries, με αναμενόμενη παράδοση από τα τέλη του 2022 έως τα μέσα του 2023, θα ναυλωθούν στην MSC για τουλάχιστον 18 χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr