Είναι η πρώτη φορά που ένα ιαπωνικό ναυπηγείο κατασκευάζει ένα μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμο LNG, καθώς οι Ιάπωνες ιδιοκτήτες και ναυπηγεία έχουν διατηρήσει μια πολύ συντηρητική στάση σχετικά με τη ναυπήγηση του συγκεκριμένου τύπου πλοίων.
Με αναφερόμενη τιμή στα 255 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, τα νεότευκτα πλοία έχουν φτάσει σε νέα υψηλά επίπεδα τιμών, καθώς τα ναυπηγεία προσπαθούν να καλύψουν το αυξανόμενο κόστος εν μέσω του παγκόσμιου πληθωρισμού.
Αν και η πρακτική της MSC δεν είναι να συζητά τις παραγγελίες νεότευκτων πλοίων, ξεπέρασε τη Maersk Line στην κορυφή της κατάταξης τον Ιανουάριο και είναι επίσης ηγέτης στο βιβλίο παραγγελιών, με 105 πλοία αξίας 1,06 εκατ. TEU. Επί του παρόντος, η ικανότητα εν λειτουργία της MSC ανέρχεται σε 4,42 εκατομμύρια TEU, η οποία αποτελείται από 343 πλοία ιδιοκτησίας και 333 ναυλωμένα πλοία.
Η MSC διαθέτει ήδη δεκατέσσερα πλοία χωρητικότητας 23.000 έως 24.000 TEU κατόπιν παραγγελίας από κινεζικά ναυπηγεία, τα οποία περιλαμβάνουν έξι πλοία στο ναυπηγείο Yangzijiang και τέσσερα στα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua και Jiangnan.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr