Το panamax Seaspan Manila, κατασκευής 2007, αναμένεται να παραδοθεί τον Ιούλιο του 2022 και έχει συμβόλαιο ναύλωσης με τον ισραηλινό μεταφορέα ZIM έως τον Φεβρουάριο του 2025 στα 20.250 δολάρια την ημέρα έως τον Απρίλιο του 2024. Η υπόλοιπη περίοδος θα βασίζεται στον δείκτη ConTex, με κατώτατο όριο τα 13.000 δολάρια ανά ημέρα και ανώτατο όριο τα 21.000 δολάρια την ημέρα.
Το Seaspan Melbourne, κατασκευής 2005, θα ενταχθεί στον στόλο της Euroseas τον Ιούνιο του 2022 και έχει συμβόλαιο ναύλωσης έως τον Μάρτιο του 2025, με τιμή 19.000 δολάρια την ημέρα.
«Αυτές οι ναυλώσεις αναμένεται να συνεισφέρουν πάνω από 20 εκατ. δολάρια στα EBITDA, φέρνοντας τη βάση κόστους των πλοίων σε επίπεδα τιμών μέχρι το τέλος των ναυλώσεων, ενώ θα συμβάλλουν σημαντικά στην κερδοφορία μας. Επιπλέον, ανάλογα με την αγορά μετά το τέλος των ναυλώσεων στις αρχές του 2025, μπορεί να καταγράψουμε σημαντική πρόσθετη ανοδική πορεία, εάν οι αγορές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονται ακόμη σε ιστορικά μέσα επίπεδα», δήλωσε ο Αριστείδης Πίττας (φωτο), Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas.
Μετά την παράδοση, η Euroseas θα διαθέτει στόλο 18 πλοίων, που θα περιλαμβάνει 10 πλοία μεγέθους feeder και οκτώ ενδιάμεσα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρεία έχει επίσης επτά πλοία μεγέθους feeder κατά παραγγελία, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2023 και του δεύτερου τριμήνου του 2024.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr