Το υδρογόνο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ως πηγή καθαρής ενέργειας για την υλοποίηση μιας κοινωνίας απαλλαγμένης από άνθρακα, καθώς η καύση του δεν εκπέμπει CO2.
Τον περασμένο Δεκέμβριο, η ClassNK πρόσθεσε στη λίστα της το πρώτο πλοίο υγροποιημένου υδρογόνου, το Suiso Frontier που κατασκευάστηκε από την Kawasaki Heavy Industries (KHI).
Ο νηογνώμονας ClassNK έχει εκδώσει επίσης AiPs για συστήματα διακίνησης φορτίου (CHS), τα οποία αποτελούν βασικά στοιχεία σχεδιασμού του πλοίου, και κύριους λέβητες διπλού καυσίμου που χρησιμοποιούν αέριο βρασμού υδρογόνου ως καύσιμο, αντίστοιχα.
Ο νηογνώμονας εξέτασε επίσης τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό ενός μεγάλου πλοίου υγροποιημένου υδρογόνου χωρητικόητας 160.000 cbm εξοπλισμένου με τέσσερα από τα προαναφερθέντα συστήματα περιορισμού φορτίου και εξέδωσε το AiP για να επιβεβαιώσει τη σκοπιμότητα του ως πλοίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr