Το Baltic and International Maritime Council θεωρεί επίσης ότι στην περίπτωση ναύλωσης του πλοίου για ένα ταξίδι, τότε την ευθύνη θα πρέπει να έχει αυτός που δεσμεύει το πλοίο. Τονίζει επίσης ότι η λήψη υπερβολικών μέτρων με αναδρομική ισχύ θα μπορούσαν να έχουν αρνητικά αποτελέσματα ως προς την επίτευξη του στόχου.
Σε ανακοίνωσή του το συμβούλιο επισημαίνει ότι, καθώς το ρυθμιστικό τοπίο για τη μετάβαση της ναυτιλίας στην απανθρακοποίηση συνεχίζει να αλλάζει, υποστηρίζει την αρχική στρατηγική του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, το όραμα και τους στόχους του, αλλά πιστεύει ότι χρειάζονται περισσότερο φιλόδοξοι στόχοι. Ως εκ τούτου, υποστηρίζει τον στόχο του μηδενικού άνθρακα για τη ναυτιλία έως το 2050.
Η BIMCO σημειώνει παράλληλα ότι η αντιμετώπιση των φραγμών που υπάρχουν για την πράσινη μετάβαση είναι το σημαντικότερο ζήτημα που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία.
Για να επιτευχθούν οι στόχοι, θα απαιτηθούν νέες εμπορικές συμφωνίες και από κοινού ανάληψη ευθυνών μεταξύ ναυλωτών και πλοιοκτητών. «Το ίδιο ισχύει και για τις συλλογικές προσπάθειες από τους πλοιοκτήτες, τους φορτωτές και τους ναυλωτές έως τους προμηθευτές ενέργειας, τα ναυπηγεία και τους κατασκευαστές μηχανών», σημειώνει το συμβούλιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr