Με αυτή τη δοκιμή, η PIL στοχεύει να δοκιμάσει τη σκοπιμότητα χρήσης θαλάσσιων βιοκαυσίμων στους κινητήρες του πλοίου και να αποκτήσει δεδομένα εύκολα και άμεσα για τις πιθανές εκπομπές άνθρακα, αλλά και άλλες εκπομπές.
Η PIL είπε ότι θα είναι επομένως σε θέση να αξιολογήσει καλύτερα την τεχνική και εμπορική βιωσιμότητα της χρήσης βιοκαυσίμων ως πιθανής λύσης καυσίμου, σε μια προσπάθεια να επιτύχει τον στόχο της απαλλαγής από τον άνθρακα για τη συνολική μείωση των εκπομπών στα πλοία της.
«Αυτή η δοκιμή θαλάσσιων βιοκαυσίμων είναι ένα άλλο σημαντικό βήμα για εμάς στο ταξίδι μας προς τη μείωση των εκπομπών άνθρακα σε όλο το στόλο μας», επεσήμανε ο Lars Kastrup, συμπρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της PIL.
«Ενώ έχουμε εντοπίσει το LNG, το οποίο μειώνει τις εκπομπές άνθρακα κατά περίπου 20%, ως την πιο άμεση και ρεαλιστική επιλογή μεταβατικού καυσίμου για τα πλοία που παραγγείλαμε πρόσφατα, εξετάζουμε επίσης παρόμοιες πρακτικές λύσεις για τα υπάρχοντα πλοία μας», πρόσθεσε.
Ο τύπος του βιοκαυσίμου που δοκιμάζεται είναι ένα μείγμα μεθυλεστέρων λιπαρών οξέων (FAME) και μαζούτ με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (VLSFO), σύμφωνα με δήλωση.
Το FAME είναι ένα ανανεώσιμο εναλλακτικό καύσιμο που παράγεται σε μεγάλο βαθμό από ανακυκλωμένα μαγειρικά έλαια και ανανεώσιμες πηγές λαδιών. Είναι επίσης μη τοξικό και βιοδιασπώμενο, με φυσικές ιδιότητες παρόμοιες με το συμβατικό ντίζελ.
Η προέλευση και η παραγωγή των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή FAME είναι πιστοποιημένες για τη βιωσιμότητά τους σύμφωνα με διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα, σύμφωνα με τη ναυτιλιακή γραμμή με έδρα τη Σιγκαπούρη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr